Hétköznapi Hősök

Fontos, hogy a lehető legtöbb emberhez eljuthasson ez az információ, nem csak azokhoz, akiket érint vagy valaha érintett a szervadományozás kérdése.  A kampány középpontjába azokat a "hétköznapi hősöket" állítottuk, akik felajánlották egyik veséjüket valamelyik családtagjuknak. A kampány csatornáin (óriásplakátokon, city light posztereken, falhálókon és villamosokon) igazi donor-recipiens párokat mutatunk be. (pl.: anya-lánya, testvérpár).
Szeretnénk egyértelművé tenni, hogy a transzplantált emberek – a szervadományozás révén – valóban a teljes élet lehetőségét kapják meg. Ezért nem szabad és nem kell betegként gondolni rájuk, hiszen ők sem így tekintenek saját magukra. 
A kampány figyelemfelhívó kulcsüzenete: "a szervfelajánlás életet ment". A plakátokon szerepelnek a szervátültetéssel kapcsolatos szakmai és civil szervezetek webes elérhetőségei, amelyeken további információkat találnak a témában. 
A szervátültetés életet ment, azonban a szervátültetésekhez donorszerveket adományozó elhunyt, vagy élődonorokra van szükség. Ezért a szervadományozás életet ment!